小米抽水抽著火水?諷利記門將反遭網民圍插

| Siu Yeung | 28-05-2018 18:27 | |
小米抽水抽著火水?諷利記門將反遭網民圍插

大家有沒有看歐聯決賽?最終皇馬以 3﹕1 擊敗利物浦。由於利記門將卡利奧斯的表現備受評擊,小米香港在 facebook 意圖成機抽水,指「送個旅行箱畀卡利奧斯……,求吓你快 D 走喇」,不料反遭網民圍插,最後小米更要刪帖了事。

【流動】

【流動】

若閣下是利物浦擁躉,可能會對比賽結果有點失望,利物浦門將卡利奧斯因失誤失掉兩球,最終敗給皇馬。只是想不到小米香港,卻成機抽水,在 facebook 專頁發帖表示:「你走喇!我唔想搞大佢。相信如果有睇前晚歐聯嘅米粉(利迷),一定好想送個旅行箱畀卡利奧斯。你值得更好嘅球隊,求吓你快 D 走喇」。

小米抽水抽著火水?諷利記門將反遭網民圍插
小米出帖諷利利物浦門將卡利奧斯的表現,不料反遭網民圍插。

原本小米似乎想 sell 自家行李箱,不料抽水抽著火水,迅速被網民圍插,留言包括:「個 marketing 以為自己好風趣,笑 x 死,如果你想攞 e 個來當 selling point 嘅話,唔好意思,你已經失敗咗」、「收皮啦,老翻王」、「咪當全部利迷都咁冇情先得架」、「你哋係中國品牌,唔明白咩係道義,我可以理解」等。最後小米香港唯有刪帖,但已被連登巴打截圖,未知會否引來新一輪公關災難。

Source:小米香港 Mi Hong Kong、lihkg

Page 1 of 13