借車給「P 牌」親戚練車 剷行人路撞花車身僅賠$2000

| 徐慧兒 | 01-03-2021 13:14 | |
借車給「P 牌」親戚練車  剷行人路撞花車身僅賠$2000

不少男士都愛車如命,更會將愛車稱之為「第二個老婆」。近日一名自稱「好鍚車揸嘅」港男在網上討論區大呻,自己被親戚要求借出愛車給剛考到車牌的「P 牌」親戚,樓主為免得失親戚,無奈地陪同「P 牌仔」練車。誰知,對方上車後便踩盡油門剷上行人路;倒車時,再度踩油門使車身與其他車輛「互刮」,使樓主的愛車滿佈花痕。當樓主與親戚對質時,對方打算只賠償 $2000 了事,樓主一怒之下表示「唔會同呢家人有乜聯絡」。

  • 愛車樓主被要求借車給「P 牌」親戚練車
  • 對方駕駛技術差,使樓主的愛車滿佈刮痕,對方只想賠償 $2000
  • 樓主怒指「唔會同呢家人有乜聯絡」

樓主在網上討論區上以「借部車畀親戚個新牌仔揸,刮花咗我部車,仲要笑我部車係老爺車唔想賠」為題,怒氣衝天地表示自己本身是一個「好鍚車揸嘅」車主,平時揸車時也會非常小心,唔希望車上會有任何「傷痕」。近日其親戚的兒子成功考到車牌,成為「P 牌仔」,被對方要求借車並陪同「P 牌仔」練車。樓主為免得失對方,便勉為其難答應。

當日他與「P 牌仔」在其住所附近練車,誰知對方坐上駕駛座後,便踩盡油門剷上行人路,樓主當時表示已經「感覺到個車頭一係花咗一係爆咗」並已經「燥燥地」,責備對方「個牌係唔係淘寶淘返嚟」。對方聞言後,不知是有心還是無意,在倒車時,再次一腳踩到油門,車身與旁邊的車輛一邊「磨過去」。樓主見狀後馬上叫停,對方卻「好似發脾氣咁比油」。

待停車後,樓主馬上下車檢查愛車狀況,看到「成個車頭花晒,車身又花埋,最慘係人哋部車個車頭花晒」。樓主生氣地指責「P 牌仔」,但對方卻毫無悔意,於是樓主便致電「P 牌仔」母親,要求對方現場對質。

其母親到場後,表示「一場親戚,唔洗搞咁大」,僅打算用 $2000 打發樓主。此時,「P 牌仔」更火上加油地指「部車係老爺車,邊值二千蚊」,要求其母賠償數百元便可,不要被樓主「呃」。聞言後,樓主明言「差啲一巴打埋去」,若不是其母阻止的話,自己應該打死對方,並明言「唔會同呢家人有乜聯絡」。

對此,不少網民都對樓主的遭遇深感同情,批評「P 牌仔」態度差劣,「呢啲親戚,不要也罷!」、「比我實爆,正宗打靶仔」。同時不少網民更認為樓主不應借車,「車同自己女人一樣,無可能借畀其他人渣」、「下次唔好借」、「貴重嘢就唔好借啦」。

【相關報道】紅的逆線行駛撞電單車  網民:仲夠膽分享條片出嚟?【下一頁

【相關報道】驚見 Tesla「新車」MODLE S? 路人自嘲孤陋寡聞:係我多心定佢真係串錯【下一頁

想睇盡全城最 Hit 科技生活影片,請即【按此】瀏覽同埋 subscribe ezone.hk 嘅 YouTube channel。

Source:香港討論區

Page 1 of 13