僱主扣薪 5 千是否合理?網民鬧爆:冇詳細資料,點答你

| Kay | 22-08-2018 11:53 |
僱主扣薪 5 千是否合理?網民鬧爆:冇詳細資料,點答你

正所謂:各處鄉村各處例,每間公司對於員工遲到、請假等細節處理都不盡相同。早前有樓主在 FB 出 post 提到自己在一間順字頭的機構工作,但近日因為遲到問題,被公司扣了 HK$5000 大元,因此樓主想藉此請教全能的網民,這間公司的做法是否合理?

【精選消息】

【精選消息】

睇清楚員工合約先再講

有部分網民看到這個 post 的內容,固然有跟車太貼的情況,一口咬定這間順字頭的機構處理手法不太妥當。之不過,不少網民均是「摩擦力很強」的一群,直言「你冇詳細資料,點答你」、「首先你睇清楚自己份員工合約先,confirm 係無問題先再講」、「睇番員工合約先,正常大公司唔會出呢啲小錯誤」之外,甚至有網民發現樓主一概避談其他留言問及的工作資料及合約內容,只提及自己「一個月遲到 98 分鐘」的資料,讓事情變得更為撲朔迷離!難怪有網民質疑順字頭公司只是按章辦理,樓主純粹想找「志同道合」的網友圍爐取暖,搏取丁點同情。另外還提點樓主,如遇任何僱傭問題,可找勞工處舉報,由勞工處處理。

精選網民留言:

  • 首先你睇清楚自己份員工合約先,confirm 係無問題先再講
  • 你冇詳細資料,點答你。唔通你遲半日又同遲一兩分鐘一樣咩
  • 唔知你份工嘅合約內容,又唔知你平日遲到幾多、有冇早退、曠工,單憑你口講,真係好難幫到你!再同公司傾下,冇結果可以去勞工處!
  • 扣得 $5,000 咁多,會唔會因為你遲到的問題比較嚴重?同埋你簽合約時點寫?
  • $5,000 蚊係咪勤工?有啲公司講明,例如:1 個月內遲到超過 30 分鐘就會扣勤工或射波
  • 咩資料都冇,只講扣 5K,叫人點撑你?
  • 遲到過咗 30 分鐘已經冇 5 舊,是咪扣埋季度花紅先無 5 千?不過遲咁多都幾誇張
  • 遲到扣錢是合理的,但應按比例扣
  • 引用我哋公司用詞,唔係扣!而係你未達標、不獲發勤工獎!
  • 自己打 1823 問啦

僱主扣薪 5 千是否合理?網民鬧爆:冇詳細資料,點答你
有網友上網出 post 求問:「僱主扣薪 5 千是否合理?」

僱主扣薪 5 千是否合理?網民鬧爆:冇詳細資料,點答你
不少網民均是「摩擦力很強」的一群,直言「你冇詳細資料,點答你」、「首先你睇清楚自己份員工合約先,confirm 係無問題先再講」。

Source: 巴打絲打 Facebook

Page 1 of 9